Saturday, September 11, 2010

4 nye utfordringer.

Hei Bloggere!

Da er jeg ferdig med nok et prosjekt. Denne gangen har jeg laget et gatefold card. Dette kortet er litt større enn de jeg vanligvis lager men for å få plass til alt jeg trengte, så måtte jeg gjøre det litt større. Men jeg synes nå sluttresultatet ikke ble så aller værst. Jeg stiller med dette kortet i disse utfordringene:

Hi Bloggers!

Then i have finished another project. This time i made a gatefold card. This card is a little larger than the ones i usually make. But i had to do this to have enough space for everything. But the end result wasn`t too bad i think. These are the challenges i enter this card with:


1. Sketchy Colors #37 - Follow the sketch
2. Oldie but a Goodie #1 - New beginnings. You also have to use one stamp that is older than 6 months.
3. Kreative Krumspring #1 - Nye muligheter.
4. Wild Orchid Challenge #4 - Make it sparkle

Her er skissen som Sketchy Colors har gitt for denne utfordringen.
Here is the sketch that Sketchy Colors has given for this challenge.





Den store blomsten kjøpte jeg faktisk på Nille. Fine blomster til en veldig billig penge.

The big flower i bought at a lowprice market called Nille. Nice flowers at a very reasonable price.



På tag`en er det mulighet for å skrive litt. Blondekanten har jeg fått hos min venn Martica i Miami. Jeg synes den er så utrolig fin!

On the tag it is space for a little journaling. The lace i got from my friend, Martica in Miami. I love it, it is sooo nice.



Dette er noen av de første stemplene jeg kjøpte. Det er et helt sett med stempler i samme tema. Jeg har ikke fått bruke dem så mye som jeg hadde tenkt for muligheten har liksom ikke dukket opp. Men nå fikk jeg endelig bruke noen av dem.

This is some of the first stamps i ever purchased. It is a collage of stamps in the same theme. I haven`t used them so much because the opportunity has never given itself. So now i finally got to use some of them.


6 comments:

PinksyDoodles said...

This is a really special card with a beautiful image. Thank you for joining us at Oldie but a Goodie.
Clare x

annes paperfun said...

Ååå så stilig kort og nydelige detaljer!
Takk for at du deltar hos SC.
God helg,
klem Anne

Francesca said...

Stunning card, Thanks for joining in with our first challenge at Oldie But A Goodie and good luck!
Hugs
Francesca

Ellen Karin said...

Et riktig vakkert kort du har laget Mona.
Vi setter veldig stor pris på at du ønsker å delta på Kreative Krumspring sin utfordring.
Men jeg må desverre gjøre oppmerksom på reglene våre som sier at man ikke kan kombinere våre utfordringer med andre. Vi har ikke vært klare nok på dette, og det beklager vi. Vi prøver å rette opp det i dagens innlegg.

Håper du alikevel har lyst til å delta på våre utfordringer. Det er masse tid igjen til fristen.

Ønsker deg en riktig god søndag.

liza said...

wonderful card i love the vintage look thankyou for joining us at An Oldie But A Goodie
love n hugs
liza
xox

Tracy said...

Totally Gorgeous creation, thanks for joining Oldie But A Goodie challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Related Posts with Thumbnails