Wednesday, September 8, 2010

Beautiful blogger award!

Hei Bloggere!




Min gode venn Johanna har gitt meg en award! Gjett om jeg ble glad! Tusen takk Johanna, det setter jeg stor pris på. Du er så, hva sier dere på svensk?, Gullig?.
Sjekk ut bloggen hennes. Hun lager de mest fantastiske kreasjoner. Klikk på overskriften så kommer du direkte til bloggen hennes.

To my foreign readers: This publication was a bit long so please use my translation button in my upper left corner. Thanks!

Så 10 ting om meg:

1. Jeg kommer opprinnelig fra Lofoten i Nord-Norge men flyttet til Ballangen da jeg gikk på ungdommsskolen.

2. Jeg digger piggtrådmusikk:-)

3. I sommer giftet jeg meg med min soulmate og UTROLIG kjekke mann, Yngve.:-)

4. Jeg har 2 søte jenter, 1 på 12år og 1 på 2år.

5. Jeg elsker å gå på kino. Favorittsjanger er sci-fi og eventyr. Digger Avatar, Ailiens og Ringenes herre trilogien og for ikke å snakke om Twilight.

6. Jeg ble hektet på scrapbooking for ca 1 og 1/2 år siden. Fantastisk men litt dyr hobby men jeg elsker det. Og takket være gode venner`s oppbacking er det verdt kostnaden.

7. For tiden er jeg arbeidssøkende.

8. Jeg elsker å være sammen med familie, gode venner og spise god mat.

9. Liker ikke vin. Og favorittdrinken min er piña colada.

10. Tenkte jeg skulle finne på noe morsomt å si på det siste punktet men den ene fungerende hjernecellen sitter i rullestol og blir dyttet av den blinde hjernecellen så det her kan bare gå galt:-)

Over og ut!

1 comment:

pojjo said...

HAHAHAHha... du är så rolig ha haha.
Stackars lilla hjernecellen din ha ha.
Vi har många saker vi gillar lika.. kino, mat och vänner för att inte glömma scrapbookingen *ler* Men vad är "piggtrådmusik"? Nämn någon artist.. *ler*
Klem/ kram Johanna

Related Posts with Thumbnails