Friday, September 10, 2010

BoBunny & Penny Black

Hei Bloggere!

Ny dag, flere utfordringer. Jeg slet litt med denne. Å få brun, lilla og creme til å gå godt sammen var ingen enkel jobb. Jeg byttet mønsterpapir flere ganger før jeg ble sånn høvelig fornøyd. Heldigvis rakk jeg å bli ferdig i tide:-)

Hos Penny Black Saturday Challenge skulle vi bruke farvene brun, lilla og creme. Og hos BoBunny måtte vi følge denne skissen:

Hi Bloggers!

New day, new challenges. I struggeled a bit with the colours brown, purple and creme. It was not easy to put them together. I changed patterned papers several times before i was satisfied. Luckely i was finished in time:-)


At Penny Black Saturday Challenge we had to use the colours brown, purple and creme. And at BoBunny we had to to follow this sketch:

Og slik ble sluttresultatet!
And this is how it turned out!

Jeg prøvde å glimmermiste blondekanten til venstre for å få litt glittrende og litt lillafarge på den. Glitret vises dessverre ikke på bildet. Men den lyse lillafargen synes jeg ble utrolig fin.

I tried to glimmermist the lace on the left to get a shimmery light purple colour. The glitter doesn`show unfortunately, but i think the light purple colour turned out really beautiful.

2 comments:

Amanda said...

hi, I love your card.
amanda

Kath Stewart said...

this is so sweet mona.....thanks for joining in the fun this week at PBSC...hugs kath xxx

Related Posts with Thumbnails