Tuesday, September 21, 2010

Jeg vant Gold Star Award hos MMSC

Hei Bloggere!



Yei......Jeg vant Gold Star Award hos MMSC utfordring #71. Jeg har vært med og konkurrert i denne utfordringsbloggen i 3 uker nå og på de 3 ukene har jeg fått 2 premier for å komme blandt de 4 beste og nå sist fikk jeg Gull Stjernen. Jeg er sååååå fornøyd. Bildet av kortet ser dere rett nedenfor i innlegget som heter "utfordringsavhengig". Tusen takk til MMSC for at dere liker kortene mine!

Hi Bloggers!

Yei..... I won the Gold Star Award at MMSC challenge #71. I have been competing in this challenge for 3 weeks now and in those 3 weeks i have won 2 Ramarkable Awards for beeing among the top 4 an now i won the Gold Star Award. I am sooooo happy. You can see the picture of the card a little further down in the publication called "utfordringsavhengig". Thanks a lot to MMSC for liking my cards!

2 comments:

Aud Kirsten said...

Hei,
Gratulerer så mye med gold star Award, så moro!
Har en liten overraskelse til deg inne hos meg:o)
Klem:)

pojjo said...

aaawww men du är ju BÄST... *ler* Klart du ska ha en stjärna.. *ler*
Grattis min goa vän...*ler*

Related Posts with Thumbnails