Sunday, March 10, 2013

ProMarker Norge Påskespesial

Heisann alle sammen!

For de av dere som trenger litt ekstra inspirasjon til  vår utfordring i ProMarker Norge bloggen, er det bare å hoppe innom for en liten ekstra piff i disse påsketider. Noen av jentene har laget litt ny inspirasjon til dere, så ta en liten titt... og ikke glem å bli med på utfordringen, hehe.

Jeg har dekorert et påske-egg denne gang.

Først dekket jeg hele egget med hvit acrylmaling for å dekke det ikke helt fine mønsteret som var der fra før, hehe. Deretter sprayet jeg det med lilla glimmermist fra Tattered angels.


Så farget jeg to bling svirvler og kroppen på sommerfuglen med Aubergine (ProMarker)


Seambinding og kantbånd ble farget med Cocoa og rosene fikk en liten touch med Lilac.



Til slutt satte jeg på kantbåndet og blondekanten samt resin engelen og den store blomsten på toppen. Den er fra Petaloo. Også brukte jeg liquid pearls som den siste prikken over i`en rundt hele kanten.


Håper denne var til inspirasjon for dere.

Så sett i gang å lag ett eller annet. Vi vil svært gjerne se det dere lager og gleder oss til å besøke bloggene deres. Så kom til ProMarker Norge og finn ut hva utfordringen går ut på.

2 comments:

coops said...

oh wow this is fabulous mona.stunning details and colours :D

xx coops xx

pojjo said...

Så snyggt Mona :D
Eller som ni säger i Norge, kämpe flott hi hi

Hoppas allt är bra med dig och familjen Klem

Related Posts with Thumbnails