Monday, July 1, 2013

ProMarker Norge Utfordring #21

Heisann folkens!

Jeg har merket meg at det er rolig der ute i bloggland. Regner med at de fleste er i feriemodus og at det kreative kommer i andre rekke. Jeg har det litt sånn jeg også for tia selv om jeg ikke har gått ut i ferie enda. Vel, uansettt er det en ny utfordring på gang hos ProMarker Norge så hopp over å ta en titt da vel. Vi har en fabelaktig sponsor denne gang og vi i DT har vært så heldige å få noen riktig så lekre motiver å leke med.

Sponsoren denne gang er:
Til mitt bidrag har jeg brukt et motiv som heter Elanor painting butterflies. Er hun ikke supersøt? Jeg har også brukt chipboard hjørner fra Make it Crafty, papir og dies er fra Marianne Design. Blomster fra Wild Orchid Crafts og Kort og Godt, samt blonder fra WOC. Pynteserviett, perler og bånd fra eget stæsj. Har hatt det så lenge at jeg ikke husker hvor det er kjøpt. Seniliteten lenge leve !!!


Her er fargene jeg har brukt:

Hud: Vanilla, Saffron, Oatmeal, Sunkissed Pink, Tan
Hår: Cocoa, Mustard, Buttercup
Øyne: True blue, Sky blue, Powder blue
Kjole: Dusky rose, Budding rose, Pink mittens, Winter berry, Lavender
Sko: Umber, Cocoa, Cinnamon, Boysenberry (FM) Dusky rose, Pink mittens
Sommerfugler/malingsspann/kost: Fuchsia pink, Boysenberry (MF), Lime zest, Bright green, Ice grey #1,3,5, Cocoa, Tan
Himmel: Polar blue, Denim, Powder blue, Glacier blue (FM), Blender
Mark: Umber, Sandstone, Blender


Da er det bare å hoppe over til ProMarker Norge å finne ut hva utfordringen går ut på. Regner med å få se mange bidrag, hehe. Lykke til alle sammen!

No comments:

Related Posts with Thumbnails