Sunday, December 1, 2013

Utfordring #24 hos ProMarker Norge

Heisann folkens!

Håper dere har hatt en strålende helg så langt. Det har i allefall jeg, hehe. Feira bursdagen til bestevenninna mi og hadde det skikkelig kos med gjengen. Tida har gått utrolig fort og nå er vi faktisk kommet til desember og første søndag i advent. Klarer nesten ikke å henge med i svingene, hehe. Jeg synes dette er en så utrolig koselig måned og gleder meg til tida framover.

Men nå er det over til denne månedens utfordring hos ProMarker Norge. Som vanlig må du hoppe over til PMN for å finne ut hva utfordringen går ut på. Denne gang er det Kristine som har valgt tema.  Vi gleder oss til å se hva dere lager. Velkommen over!


Jeg er omsider over i julekort modus. Lysten til å lage julekort har til nå ikke vært den aller største men nå begynner det å løsne litt. Desember er jo i seg selv en koselig måned så inspirasjonen bør nok øke i tida framover. Motivet jeg har brukt på dette kortet kommer fra Saturated Canary. Det er vel egentlig et gammelt motiv men jeg synes det er så søtt at jeg måtte bare bruke det likevel.


Fargene jeg har brukt er:

Hud: Vanilla, Saffron, Oatmeal, Sunkissed pink, Tan
Hår: Cocoa, Mustard, Buttercup, Saffron
Øyne: Midnight blue, Arctic blue
Kjole/sko/sløyfer: Shale, Burgundy, Berry red, Lipstick red
Sokker og detaljer på kjole: Shale, Winterberry, Icicle
Gave: Berry red, Lipstick red, Black, Cool grey #4 og 5, Midnight blue, Cadet blue (FM), Icicle
Skygger: Ice grey #1,3 og 4, Blender


Snøkrystallene er fra Dusty Attic. Jeg har malt dem med hvit akrylmaling og deretter hatt på diamond dust.


Produkter jeg har brukt er:

Bånd, blomst og perlespenne (deler fra et kit) fra Scrap That
ProMarkers og FlexMarkers

Da håper jeg å se så mange av dere som mulig over hos ProMarker Norge. Utfordringen er kjempefin og enkel.Lykke til!


No comments:

Related Posts with Thumbnails