Wednesday, January 15, 2014

La deg inspirere #1 fra ProMarker Norge

Heisann venner!

Hos ProMarker Norge har vi igang en ny utfordring. Det er fortsatt god tid til å være med men bare stress så mye du orker. Alle bidrag mottas med takk, hehe. I dag er det min tur å være til inspirasjon for dere...ok da....prøve i allefall :-D Jeg har lyst til å vise dere et bryllupskort hvor jeg har brukt motiv fra Tiddly Inks. Utrolig søtt motiv synes jeg.


Jeg synes det er utrolig vanskelig å fargelegge kjoler som skal se hvite ut, men denne farge kombinasjonen synes jeg fungerte veldig bra. I allefall ble jeg veldig fornøyd med resultatet selv.


Fargene jeg har brukt her er: 

Hud: Vanilla, Saffron, Oatmeal, Tan, (Babypink til kinnene)
Hår ham: Black, Cool grey #3 & 5
Dress: Black, Cool grey #3,4 & 5
Hår henne: Cocoa, Mustard, Buttercup
Kjole: Icicle, April shower, Blender
Mark: Umber og Cocoa


Dette resin elementet fra Prima synes jeg var midt i blinken så det MÅTTE bare være med.


Her har jeg en selvlaget glassperle. Jeg har bare plukket ut et motiv jeg likte, deretter brukt lim som tørker blankt og limt det fast til baksiden av glassperlen.


Stempel fra Teresa Collins` Mr & Mrs. clearstamp kolleksjon




Her ser dere også bruk av Frantàge Shabby Blue Embossing Enamel samt dies fra Marianne design. Som finish på kantene har jeg brukt hvit akryl maling iblandet litt fin sand.

Da håper jeg å se mange flere bidrag til utfordringen vår hos ProMarker Norge. For å se hva utfordringen består i må du nesten bare besøke bloggen vår, hehe....hemmelighetsfull....neeeeeida aldri. Lykke til!




No comments:

Related Posts with Thumbnails